Extraescolar dibuix amb iPad

Edat

Entre 10 i 15 anys

Català/Castellà

Anglès (classe dels divendres)

1 dia x setmana: 50€/mes

2 dies x setmana: 90€/mes

3 dies x setmana: 120€/mes

Dibuix amb Ipad

Tens entre 10 i 15 anys i t'apassiona dibuixar-te? T'agrada fer còmics, pintar retrats, contes o dissenyar personatges? Al taller de dibuix treballaràs amb els nostres iPad i el programa Procreate d'Apple. Aprendràs de la mà de professors que són il·lustradors professionals. A més de fer amics, potenciaràs la teva creativitat i milloraràs la teva tècnica tant del dibuix a línia com a l'ombrejat i el color. Setmana rere setmana faràs diferents projectes i explorarem estils com ara màniga, Disney, realista, cartoon, i fins i tot t'ensenyarem a crear petites animacions amb els teus dibuixos. I si a més vols millorar i practicar el teu anglès, pots fer-ho a les classes dels divendres, on parlem en anglès mentre dibuixem. Learn to draw but in English!