Diploma Online

Diploma online en il·lustració

A distància, però a prop. Diferent, però no tant.

Vols estudiar a IBOIX però vius massa lluny? Apunta't al nostre Diploma Online a Il·lustració. Es tracta d'un programa per formar-te a distància, al teu ritme i als horaris que més et convingui, però amb els exercicis i els professors d'IBOIX. Suma't a la comunitat d'alumnes que aprenen il·lustració digital des del Perú, Mèxic, Veneçuela, Colòmbia o els Estats Units.

Aquest és un programa distribuït en 4 blocs que inclouen els principals exercicis pràctics del pla destudis del nostre Grau en il·lustració professional. Tots ells organitzats en nivells i detallats perquè hi puguis treballar al teu ritme. Tindràs exercicis personalitzats en funció del teu nivellno et perdràs el més important per millorar: el feedback dels professors en tots els treballs. Mantindràs reunions one to one periòdiques amb els professors on supervisarem els teus progressos i rebràs en directe el feedback dels exercicis que hagis completat. D'aquesta manera sabràs on has fallat i quins punts has de millorar.

Aquest mètode d'ensenyament a distància és exclusiu de la nostra escola, i l'únic curs de dibuix online on abans de començar ens assegurarem que el temari i exercicis corresponguin al teu nivell inicial, i els anirem actualitzant en base als teus progressos.

En finalitzar els 4 blocs del programa rebràs un certificat final d'estudis i si ho has fet amb bons resultats, t'enviarem una carta de recomanació de la nostra escola. I si vols continuar la teva formació amb nosaltres fent el Grau en il·lustració professional en mode presencial, et convalidarem les matèries del primer any i accediràs directament a 2n.

Beneficis

• Sense matrícula
  • 100% flexible, comença en qualsevol moment
  • Reunions One to One amb els professors
  • El temari s'adapta al teu nivell
  • Convalida matèries per al Grau en Il·lustració Professional
  • Obert per vacances, seguim donant-te feedback al juliol i agost
  • Certificat final destudis i carta de recomanació (subjecte als resultats obtinguts)

Dibuix realitzat per Arantxa Fernanda Beltrán Granados (alumna del Diploma Online 2023)

El Diploma en línia es compon de 4 grans blocs. Cada bloc conté la teoria i els exercicis pràctics de 3 assignatures.
Al primer bloc practicaràs anatomia, disseny de fons i props i composició. El segon bloc se centra en la il·lustració del tipus cartoon amb matèries com el disseny de personatges per a animació, la il·lustració generalista i pràctiques perquè aprenguis a adaptar-te a diferents estils de dibuix. El bloc 3 està íntegrament dedicat al color, des dels fonaments i la teoria del color, fins als diferents tipus i tècniques de renderitzat, sense oblidar-nos de la creació de les colors keys, una eina fonamental per a totes les produccions.
El darrer apartat del Diploma en línia és el bloc 4, relacionat amb el Visual Development i el concept art. Aprendràs a crear una completa Pitch Bible, story beats memorables i les bases que necessita dominar un director d'art.

BLOC 1:REALISTA

• Anatomia Creativa