Beques al rendiment

La Beca al rendiment té com a objectiu donar suport a estudiants destacats amb un compromís seriós amb els estudis i un rendiment acadèmic excel·lent. Tots els anys atorguem tres beques de 600€ i una beca de 1800€. Participen de forma automàtica tot l'alumnat del Grau en Il·lustració Professional i sadjudica segons el criteri del professorat.

Beca al talent

Atorguem una Beca al Talent a l'any entre les noves matriculacions per cursar el Grau en Il·lustració Professional en modalitat presencial. El ramader d'aquesta beca rep la devolució del 50% de l'import de la matrícula i hi opten els qui disposin d'un talent particular per a la il·lustració i, per tant, un nivell superior a la mitjana a l'hora de començar els seus estudis a IBOIX. Un cop matriculat, pots presentar la teva candidatura, enviant un correu abans del 31 de maig a gestiondebecas@iboix.com amb el teu nom, portafoli o link on puguem veure dibuixos teus (poden ser creats digitalment o sobre paper) i explica'ns alguna cosa sobre tu, com vas conèixer la nostra escola, quines coses han fet que et decidissis per IBOIX per formar-te, artistes que admires, còmics- sèries-jocs que t'agraden i dins del món de la il·lustració quina és l'especialitat artística en què més t'agradaria treballar. dibuixant còmic? il·lustrant contes infantils? dissenyant personatges? animant? modelant en 3D? N'hi ha moltes, quin és el teu somni?

Interships Preparation Program (IPP)

Imagina una beca Erasmus, però en lloc d'anar-te'n a una altra escola a l'estranger, el teu destí sigui una de les empreses on s'han creat Frozen, Arcane o How to train your Dragon, i el teu objectiu demostrar-los que pots treballar per a ells. Per això necessites comptar amb el suport duna escola especialitzada.

Si estàs en 4t any del nostre Grau en Il·lustració Professional i tens el nivell artístic adequat, optaràs a formar part del programa IIPP (Iboix Internships Preparation Program). T'assessorarem i prepararem la teva candidatura de forma personalitzada perquè apliquis adequadament i llocs de treball a Disney, Dreamworks o Riot Games no siguin un somni inabastable.

Família monoparental

50% dte. a la matrícula del Grau