Totes les comoditats al costat de l´escola

Si vols formar-te amb nosaltres, però vius lluny t'ho posem fàcil. Disposem d´allotjament en pis compartit d´ús exclusiu per als nostres estudiants.

La residència s'ubica en una cèntrica zona de vianants, a 5 minuts a peu de la nostra escola i del transport públic.

El servei inclou neteja d'habitació i zones comunes, substitució de roba de llit, despeses de comunitat i subministraments.

Les habitacions disposen, a més del llit, d´un escriptori, cadira d´oficina i un ampli armari perquè deixeu les vostres coses.

El pis compta amb aire condicionat, nevera, microones, rentadora, assecadora i utensilis de cuina. I a més de la connexió wifi, cada habitació disposa de presa de xarxa per poder navegar per cable.