Reserves

Des de 120,00

Enhorabona. Estàs a punt de començar la teva aventura a IBOIX Escola. En aquesta pàgina pots fer la teva inscripció per al Curs Il·lustració amb Procreate del mes de juliol.

1. Tria si realitzaràs el curs complet de 4 setmanes, o només alguna.
  2. Realitza el pagament des de la nostra plataforma segura i ja hauràs reservat la teva plaça.
  3. En pocs dies et contactarem per confirmar les teves dades i verificar que està tot correcte.

SKU: N/A Categoria:

Descripció

Curs Il·lustració amb Procreate. Recorda que les classes seran de dilluns a divendres de 10:00 ha 13:00 hi que no has de preocupar-te per portar cap material. Ho tindrem tot a punt quan arribis.

Si tens qualsevol dubte pots posar-te en contacte amb nosaltres en qualsevol moment al correu: admin@escolaiboix.com

Informació addicional

Opcions

Programa complet 4 setmanes, 3 setmanes de l'1 al 19 de juliol, 3 setmanes del 8 al 26 de juliol, 2 setmanes de l'1 al 12 de juliol, 2 setmanes del 15 al 26 de juliol, 1 setmana de l'1 al 5 de juliol, 1 setmana del 8 al 12 de juliol, 1 setmana del 15 al 19 de juliol, 1 setmana del 22 al 26 de juliol