Reserves

295,00

Enhorabona. Estàs a punt de començar la teva aventura a IBOIX Escola. En aquesta pàgina pots fer la teva inscripció per al curs de Disseny de Personatges del mes de juliol.

1. Realitza el pagament des de la nostra plataforma segura i ja hauràs reservat la teva plaça.
  2. En pocs dies et contactarem per confirmar les teves dades i verificar que està tot correcte.

Esgotat

Categoria:

Descripció

Curs Disseny de Personatges. Del 15 al 26 de juliol de 2024. Recorda que les classes seran de dilluns a divendres de 10.00 ha 13.00 hi que no has de preocupar-te per portar cap material. Ho tindrem tot a punt quan arribis.

Si tens qualsevol dubte pots posar-te en contacte amb nosaltres en qualsevol moment al correu: admin@escolaiboix.com