L'escola

Per què IBOIX?

IBOIX és una escola. I també és un estudi d'il·lustració que crea els llibres de les pel·lícules Disney&Pixar i altres productes del merschandising oficial com a il·lustracions murals per als parcs d'atraccions i hotels de la companyia. Més de 20 anys de trajectòria en què a més de Disney, també hem treballat per a altres grans companyies com Dreamworks, Lego, Marvel, i Mattel. Aquest coneixement profund de les necessitats reals dels clients constitueix la base del nostre mètode densenyament.

Sabem exactament quins perfils professionals necessiten les empreses que contractaran en un futur els nostres alumnes. Per això ens hem desmarcat dels estudis reglats per oferir als nostres estudiants una experiència educativa única.

La nostra escola està organitzada com un estudi, tenim reconeguts artistes en actiu com a professors, i treballem amb un pla d'estudis propi que hem dissenyat d'acord amb les necessitats del mercat.

I ho completem amb un seguiment personalitzat i un entorn inclusiu i obert que fomenta la creativitat i el talent dels estudiants.

I a més...

INSTAL·LACIONS DE PRIMERA

1000 m2 d'instal·lacions de primer nivell a 5 minuts de les estacions de tren i bus

VARIETAT D'HORARIS

Pots triar torn de matins, tardes o intensiu (dilluns, dimecres i divendres)

AMBIENT INCLUSIU

Abracem la diversitat i promovem l'apoderament dels nostres alumnes

SENSE AUGMENTS DE PREU

Pagaràs el mateix des de la teva matriculació fins que acabis. Sense augments inesperats.

EINES PROFESSIONALS

Disposaràs d'ordinador i tauleta gràfica des del primer dia

FORMACIÓ DEL PROFESSORAT

Formem els professors perquè millorin la qualitat de la seva atenció als alumnes

NECESSITATS ESPECIALS

Atenció personalitzada a estudiants amb necessitats particulars

ACORDS I CONVENIS

Et proporcionem oportunitats concretes per mostrar la teva feina a professionals del sector

ALUMNI

Borsa de treball per a alumnes i exalumnes titulats, assessorament i altres serveis

IBOIX LAB

IBOIX LAB és un petit estudi d´il·lustració dins de l´escola. Al LAB els estudiants treballen en projectes reals, però sempre assistits per artistes sènior que supervisen el material final abans de lliurar-lo als clients.