Curs Pont

Pagament fraccionat

550 € x 10 mesos/any

Pla d'estudis

El Curs Pont és el curs que dóna accés al Grau d'Il·lustració Professional a aquells alumnes que vénen directament de l'ESO o que encara no han complert els 18 anys.

Aquest és un curs d'iniciació important. L'alumnat té un primer contacte amb els principis bàsics de la il·lustració: l'anatomia, la perspectiva, l'entintat, els fonaments de color, el renderitzat... Es combinen els mètodes de dibuix tradicional amb les eines d'il·lustració digital que formarà part del dia a dia durant el Grau.

A més, es comencen a traslladar aspectes essencials per als futurs artistes professionals i que tenen a veure amb els hàbits de treball: puntualitat als lliuraments, perfeccionament dels dibuixos, adaptació a diferents estils de dibuix, organització del treball, cura de les eines, i molt més.

El Curs Pont també té un altre aspecte important, i és que els alumnes que el cursen tenen plaça i torn assegurat per al Grau.

Highlights

• A partir de l'ESO
  • Sense requisits d'accés
  • Combinació de dibuix tradicional i dibuix digital