Reserves

250,00

Enhorabona. Estàs a punt de començar la teva aventura a IBOIX Escola. Aquí comença el procés per matricular-te a algun dels nostres cursos. Els passos següents són:

1. Selecciona el curs, torn i la modalitat que t'interessa.
  2. Realitza el pagament de 250€ en concepte de paga i senyal de la teua matrícula. Amb això ja hauràs reservat la teva plaça.
  3. En uns dies et contactarem des del departament d'admissions per a: confirmar les teves dades, facilitar-te el formulari de matrícula i gestionar tot allò relatiu a la teva matrícula, com ara si optes a algun descompte per família monoparental o nombrosa, necessites tramitar algun visat, etc .
  4. Si no hi haguessin places disponibles al curs o torn que t'interessa, et recomanem que igualment facis la prematrícula amb l'opció Llista d'espera. D'aquesta manera, si abans del 30 de juny ampliem places o se n'allibera alguna, t'avisarem perquè puguis seguir amb el procés. I si finalment no obtens plaça, o simplement canvies d'opinió, et reemborsarem els diners del teu prematrícula a Llista d'espera.

A TENIR EN COMPTE

La prematrícula de 250€ correspon a un pagament a compte del cost total de la matrícula per a estudiar en modalitat presencial. El pagament de la prematrícula és una reserva de plaça pel curs i torn seleccionats. Després de fer la prematrícula es disposa d'un termini màxim de 60 dies per abonar l'import restant de la matrícula del curs sobre el qual s'ha fet la prematrícula En cas de no completar el pagament en el termini indicat, la plaça salliberarà i limport de la prematrícula no serà reintegrat.

En el cas de la modalitat online, que té un preu total de matrícula reduït a 250€  el pagament daquesta prematrícula constitueix el pagament total de la matrícula.

Les prematrícules a Llista d'espera accediran per ordre d'inscripció en cas que s'alliberi alguna plaça al torn

Si tens algun dubte o simplement prefereixes que t'ajudem a fer la gestió, pots posar-te en contacte amb nosaltres en qualsevol moment al correu: admin@escolaiboix.com

SKU: N/A Categoria: